بازار کار

پیشنهاداتی ساده برای رسیدن به درآمدی برمبنای شایستگی شما

بازار کار

پیشنهاداتی ساده برای رسیدن به درآمدی برمبنای شایستگی شما

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۷ ب.ظ

کسب درآمد از خرید و فروش وسایل دست دوم

چند سایت‌ وجود دارد که وسایل دست‌دوم و نو در آن توسط کابران برای فروش گذاشته می‌شود که مشهورترین آنها این ۳ سایت است: 

esam.ir

sheypoor.com

divar.ir

به دلیل وجود یک بازار بسیار گسترده برای این نوع وسایل (هم خریدار و هم فروشنده) گاهی اوقات می‌توان اجناسی را در این سایت‌ها پیدا کرد که پایین‌تر از قیمت واقعی ثبت شده است یا اینکه شخص فروشنده به دلیل عجله داشتن در فروش، حاضر می‌شود تخفیف خوبی برای این کالا در نظر بگیرید. شما می‌توانید چنین کالاهایی را شناسایی کنید (باید از آن کالا شناخت کافی داشته باشید) و سپس آنرا در همین سایت یا در بازار بیرون به شخص دیگری بفروشید.

شاید راه بهتر این باشد که کالاهای دست‌دوم را در بازار بیرون بخرید و سپس در این سایت‌ها آگهی فروش آنرا قرار دهید. البته چند نکته باید در نظر بگیرید:

 – سایت esam.ir درصدی از شما بابت هر فروش دریافت می‌کند، این درصد بابت حق واسطه‌گری آنهاست چون آنها تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تایید نکرده، مبلغ پرداختی خریدار را به حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.

 – در معامله کالاهای دست دومی که احتمال خرابی یا تقلبی بودن آنها بسیار بیشتر است (مانند گجت‌ها، عتیقه‌جات) باید دقت کافی داشته باشید.

 – در صورتی که توانایی تعمیر این وسایل را دارید، می‌توانید پس از خریداری آنها، با قیمت بالاتری آنها را بفروشید. مثلا میز یا صندلی را رنگ کنید یا صفحه شکسته موبایل را تعویض کنید و مجددا برای فروش قرار دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی