بازار کار

پیشنهاداتی ساده برای رسیدن به درآمدی برمبنای شایستگی شما

بازار کار

پیشنهاداتی ساده برای رسیدن به درآمدی برمبنای شایستگی شما

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱ ب.ظ

نشر و فروش آنلاین کتاب

برای کسب درآمد از این روش، کافیست موضوعات پرطرفدار که درباره آن منابع آموزشی کمی وجود دارد را بیابید و یک کتاب الکترونیک درباره آن موضوع تهیه کنید، سپس کتاب را در سایت خودتان یا سایت‌های دیگر برای فروش رسانید. این روش به دلیل اینکه اتوماتیک است و نیاز به تحویل محصول ندارد (خریدار پس از خرید محصول را دانلود می‌کند) یکی از روش‌های بسیار سریع کسب درآمد است.

نکته مهم در این روش، دانستن چگونگی یافتن موضوعات پولساز، نحوه گردآوری اطلاعات و جمع‌کردن آن در یک کتاب و سپس نحوه بازاریابی و فروش آن است. یک راه ساده برای یافتن موضوعات پول‌ساز، مشاهده فایل‌های پرفروش در سایر فروشگاه‌های فایل است تا بدانید چه موضوعاتی پرطرفدار است.

برای فروش کتاب می‌توانید از سایت‌هایی مانند ketabrah.ir استفاده کنید. این سایت‌ها در ازای دریافت درصدی از قیمت کتاب، آنرا در سایت برای فروش قرار می‌دهد. راه دیگر فروش کتاب‌های الکترونیک، انتشار یک فصل آن بصورت رایگان و قراردادن لینک خرید نسخه کامل در انتهای فایل است، این روش تاثیرگذاری بسیاری دارد زیرا رفته‌رفته با پخش شدن نسخه رایگان کتاب شما، لینک خرید نسخه اصلی نیز همراه آن در دسترس تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد.

در استفاده از سیستم‌های واسطه‌ای که به ازای فروش کتاب شما، پورسانت دریافت می‌کنند یک روش سریع برای معرفی کتاب شما به افراد زیاد است. اگر پورسانت بالایی برای کتاب‌تان در نظر بگیرید و سایت موردنظر دارای بازاریاب باشد، افراد بیشتری برای معرفی کتاب شما وقت صرف می‌کنند زیرا با اینکار پورسانت بالاتری نصیب‌شان می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۱
سارا هستم
چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۶ ب.ظ

درآمد از نوشتن و تولید محتوا

محتوا در اینترنت حرف اول را می‌زند. شما بهترین و زیباترین سایت دنیا را هم راه‌اندازی کنید ولی هیچ محتوایی در آن وجود نداشته باشد، عملا وقت و پول خودتان را تلف کرده‌اید. نوشتن مطلب و تولید محتوا برای سایت‌ها همیشه تقاضا دارد و این تقاضا مرتب در حال افزایش است. نویسندگی و تولید محتوا می‌تواند نوشتن یک مطلب ترجمه شده از منابع خارجی، جمع‌آوری اطلاعات و نظم‌بخشیدن به آنها، یا نوشتن یک مطلب از روی مطلبی دیگر به صورت تکمیلی‌تر باشد.

مدیران سایت‌ها و وبمستران از نوشتن مطلب تعریف‌های متعددی دارند. برای برخی، مطلب به معنای یک متن ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه‌ای است که قصد دارد برای معرفی یک فیلم در سایت خود منتشر کنید و برای شخصی دیگر، مقاله‌ای ۱۵۰۰ کلمه‌ای است که باید بصورت تخصصی نوشته شود. بنابراین تولید محتوا برای زمینه‌های مختلف متفاوت است.

وقتی پایه و اساس تولید محتوای متنی را فرا بگیرید، خیلی راحت‌تر می‌توانید سفارشات تولید محتوا را انجام دهید. به منظور یافتن فرصت‌های کسب درآمد از تولید محتوا می‌توانید لیست پروژه‌ها در سایت‌هایی مانند ponisha.ir و یاparscoders.com را مشاهده کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۶
سارا هستم
چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ

کسب درآمد از فروش عکس

برای اینکار نیاز به یک دوربین عالی، شوق عکاسی و مهارت در گرفتن عکس‌های زیبا و پرطرفدار دارید، عکس‌هایی که خریدار دارد. پس از گرفتن عکس، می‌توانید در سایت‌هایی زیر برای فروش قرار دهید:

سایت عکس‌بردار (aksbardar.com)

سایت عکس‌باکس (axbox.ir)

سایت استوک‌فوتو (stockphoto.ir)

قیمت هرعکس متفاوت است و بسته به کیفیت و اندازه عکس شما نیز دارد. توصیه می‌کنیم قیمت عکس‌های مشابه را ببینید و سپس درباره قیمت‌گذاری عکس‌هایتان تصمیم بگیرید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۱
سارا هستم
چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۷ ب.ظ

کسب درآمد از خرید و فروش وسایل دست دوم

چند سایت‌ وجود دارد که وسایل دست‌دوم و نو در آن توسط کابران برای فروش گذاشته می‌شود که مشهورترین آنها این ۳ سایت است: 

esam.ir

sheypoor.com

divar.ir

به دلیل وجود یک بازار بسیار گسترده برای این نوع وسایل (هم خریدار و هم فروشنده) گاهی اوقات می‌توان اجناسی را در این سایت‌ها پیدا کرد که پایین‌تر از قیمت واقعی ثبت شده است یا اینکه شخص فروشنده به دلیل عجله داشتن در فروش، حاضر می‌شود تخفیف خوبی برای این کالا در نظر بگیرید. شما می‌توانید چنین کالاهایی را شناسایی کنید (باید از آن کالا شناخت کافی داشته باشید) و سپس آنرا در همین سایت یا در بازار بیرون به شخص دیگری بفروشید.

شاید راه بهتر این باشد که کالاهای دست‌دوم را در بازار بیرون بخرید و سپس در این سایت‌ها آگهی فروش آنرا قرار دهید. البته چند نکته باید در نظر بگیرید:

 – سایت esam.ir درصدی از شما بابت هر فروش دریافت می‌کند، این درصد بابت حق واسطه‌گری آنهاست چون آنها تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تایید نکرده، مبلغ پرداختی خریدار را به حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.

 – در معامله کالاهای دست دومی که احتمال خرابی یا تقلبی بودن آنها بسیار بیشتر است (مانند گجت‌ها، عتیقه‌جات) باید دقت کافی داشته باشید.

 – در صورتی که توانایی تعمیر این وسایل را دارید، می‌توانید پس از خریداری آنها، با قیمت بالاتری آنها را بفروشید. مثلا میز یا صندلی را رنگ کنید یا صفحه شکسته موبایل را تعویض کنید و مجددا برای فروش قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۷
سارا هستم
چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ق.ظ

آموزش ساخت شماره مجازی

شماره مجازی چیست؟

شماره یا سیم کارت مجازی همانند سیم کارت و شماره واقعی شما عمل کرده و به عنوان اطلاعات شخصی شما برای دریافت و ارسال تماس یا پیامک استفاده می‌شود. شماره مجازی برخلاف شماره واقعی هویت فیزیکی و سیم کارت نداشته و به واسطه نرم افزارهایی امکان استفاده از خدمات آن وجود دارد. این نرم افزارها عموماً تحت وب بوده و یا همانند نرم افزارهای پیام‌رسان عمل می‌کنند. به همین دلیل برای استفاده از خدمات این شماره‌های مجازی نیازمند اتصال به اینترنت هستیم. معمولاً این برنامه‌ها شماره‌هایی رایگان به کاربران ارائه می‌دهند و برای برقراری تماس هزینه از مشترکین دریافت می‌کنند که بسیار کمتر از هزینه‌های اپراتورهای واقعی است. شماره‌های مجازی رایگان معمولاً موقت بوده و برای ثبت آن شماره و یا تمدید آن باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

چرا باید از شماره مجازی استفاده کنم؟

حریم خصوصی: همه ما می‌دانیم که برای استفاده بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان و ثبت‌ نام در آنها نیازمند شماره شخصی شماست. البته این فرآیندی طبیعی و عادیست، چرا که احراز هویت شما از این طریق انجام شده و دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری، رمز عبور، ایمیل و… نیست. استفاده از شماره، سادگی و امنیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد اما بسیاری از کاربران دچار مشکلاتی نیز می‌شوند. بسیاری از برنامه‌ها شماره شخصی شما را به کاربران خود نمایش می‌دهند و این قطعاً چیزیست که شما دوست نخواهید داشت. برای مثال شماره موبایل شما در برنامه وایبر برای رویت دیگران آزاد است و یا درصورتی که شماره فردی در مخاطبین تلگرام شما ذخیره باشد، تلگرام به طرف مقابل نیز شماره شما را نشان خواهد داد. ضمناً اگر فردی شماره شخصی شما را داشته باشد می‌تواند از طریق آن شماره به تمامی اکانت‌های شبکه‌های مجازی شما نیز دسترسی داشته باشد. برای مثال با ذخیره کردن شماره دوست خود قادر خواهید بود اکانت تلگرام، تانگو، وایبر، وی‌چت، فیسبوک، اینستاگرام و… آن فرد را در صورت عضویت مشاهده نمایید.

استفاده از چند اکانت: وقتی شما برای ارتباط با دیگران به اکانتی به غیر از اکانت خود نیاز داشته باشید می‌توانید از شماره مجازی رایگان استفاده کنید. برای مثال شما داری کسب و کاری هستید و نیاز دارید برای پشتیبانی از طریق شبکه‌های مجازی، شماره خود را به دیگران دهید و به دلیل شخصی بود شماره خود تمایل به استفاده از شماره مجازی خواهید داشت. همچنین چون اغلب شماره‌های مجازی به صورت رایگان ارائه می‌شود نیاز به خرید سیم کارت واقعی و پرداخت هزینه نخواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۸
سارا هستم

قطعا همه ما که در زمینه تولید محتوا کار میکنیم ، همگی با هم هم نظر هستیم که یکی از وقت گیر ترین و سخت ترین کارها در تولید محتوا و وبلاگ نویسی خصوصا کپی رایتینگ و تولید محتوای تجاری قسمت پیدا کردن تصاویر مرتبط و همین طور جذاب برای متن است . در مورد خود من بارها امتحان کردم که برای نوشتن یک مقاله وبلاگ ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ کلمه ای شاید چیزی ۱ ساعت و نیم تا دو ساعت وقت لازم داشته باشم ولی پیدا کردن تصاویر مرتبط و جذاب برای همین متن به طرز عجیبی شاید بیشتر از ۴ -۵ ساعت از وقتم را بگیرد .

پس برای اینکه بتوانم مدیریت زمان بهتری در تولید محتوا داشته باشم و به این خاطر که تقریبا هر روز هم به تعداد زیادی عکس برای محتوا نیاز دارم تصمیم گرفتم یکبار وقت بگذارم و سایت هایی را کهتصاویر با کیفیت و رایگان را در اختیار می گذارند را پیدا کنم و یک دایرکتوری تصاویر رایگان داشته باشم تا در مدت زمان کمتر بتوانم عکس ها و تصاویر مربوط به محتوا را پیدا کنم و به کارم سرعت بیشتری بدهم .

و بعد از چند روز جستجو و جمع آوری اطلاعات حدود ۱۵ سایت متنوع و جامع برای پیدا کردن عکس با کیفیت آنلاین برای تولید محتوا پیدا کردم که می تواند برای هر نویسنده ، کپی رایتر و فریلنسر تولید محتوا مفید و با ارزش باشد و تصمیم گرفتم که در رایتینا با شما به اشتراک بگذارم .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۰:۳۷
سارا هستم
سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ب.ظ

50000 بک لینک رایگان

برای داشتن 50000 هزار بک لینک رایگان و بهبود سئو سایت و کسب و کار خود با ما همراه باشید

 

به سایت های معرفی شده مراجعه کرده و با وارد کردن آدرس سایت خود بک لینک دریافت کنید


1- 577 بک لینک با سایت indexkings   

2-هر بار 50 بک لینک با سایت smallseotools 

3- 2500 بک لینک با سایت backlinkr 

4- 2500 بک لینک با سایت sitowebinfo

5- 287 بک لینک با سایت cleverstat

6- 2000 بک لینک با سایت 2000backlink

7- 2400 بک لینک با سایت useme

8- هر بار 60 بک لینک با سایت searchenginereports

9- 2450 بک لینک با سایت domainpinger

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۱
سارا هستم
سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ب.ظ

فروش فایل های دانشجویی

قطعا همه ما در دوران دانش آموزی و به خصوص دانشجویی تعدادی تحقیق و ارایه داشته ایم
و یا به وسیله درسی که میخواده ایم و با اساتیدی که در ارتباط بوده ایم به فایل هایی دستیابی داشته ایم
می دونستین که همون فایل ها و تحقیق ها میتونه باعث ایجاد درآمد برای شما بشن؟
یسری سایت هستن که برای شما امکانات لازم برای داشتن فروشگاه اینترنتی رو فراهم میکنند
این امکانات شامل ذرگاه پرداخت فضای آپلود فایلها سایت و حتی بازاریاب برای فروختن فایل های شما
سایتهای بسیار زیادی در این زمینه کار میکنند اما دو سایت فایل سل و فورکیا بهترین این سایت ها میباشد
تمام آموزش های مورد نیاز برای شما در داخل این سایت ها قرار داده شده است
کافیست ثیت نام کرده و فایل ها خود را آپلود کنید
مطمئن باشید که شگفت زده خواهید شد
 
نکته مهم
نوشتن تگ ها بسار مهم است میتوانید از تگ ساز هوشمند استفاده کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۷
سارا هستم
سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ب.ظ

برچسب ساز

سلام

کسانی که دارای وبسایت و وبلاگ هستید مطمئنا در بسیاری موارد هنگامی که میخواهید برچسب یا همان تگ ها را وارد کنید دچار سردرگمی میشوید

اما روشی بسیار ساده وجود دارد

به راحتی میتوانید از برچسب ساز خودکار استفاده کنید

بعد از وارد کردن عنوان و کلمه جدا شونده بر مبنای بیشترین سرچهای گوگل این برچسب ساز به شما تگ میدهد

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۴
سارا هستم
سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ب.ظ

کسب درآمد از تصحیح سوال

موسساتی هستن که آزمون تشریحی برای دانش آموزان برگزار میکنند و برای تصحیح سوالاتشون از دانشجویان کمک میگیرند تا به صورت اینترنتی سوالات رو براشون تصحیح کنن
یکی از این موسسات کانون میباشد  
تصحیح سوالات بسیار ساده می باشد و در اکثر مواقع سوالات دانش آموزان ابتدایی می باشد
آزمونها اکثرا جمعه صبح می باشد
پرداختها منظم و ماه به ماه میباشد و در پنل کاربری شما قابل مشاهده است
شما فقط باید با کلیک کردن به سوالات نمره دهید
پرداختی ها به بنده
برای ثبت نام  کلیک کنید


برای مشاهده سایر روشها و سایر سایت های تصحیح به موضوعات سایت مراجعه نمایید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۷
سارا هستم