بازار کار

پیشنهاداتی ساده برای رسیدن به درآمدی برمبنای شایستگی شما

بازار کار

پیشنهاداتی ساده برای رسیدن به درآمدی برمبنای شایستگی شما

قطعا همه ما که در زمینه تولید محتوا کار میکنیم ، همگی با هم هم نظر هستیم که یکی از وقت گیر ترین و سخت ترین کارها در تولید محتوا و وبلاگ نویسی خصوصا کپی رایتینگ و تولید محتوای تجاری قسمت پیدا کردن تصاویر مرتبط و همین طور جذاب برای متن است . در مورد خود من بارها امتحان کردم که برای نوشتن یک مقاله وبلاگ ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ کلمه ای شاید چیزی ۱ ساعت و نیم تا دو ساعت وقت لازم داشته باشم ولی پیدا کردن تصاویر مرتبط و جذاب برای همین متن به طرز عجیبی شاید بیشتر از ۴ -۵ ساعت از وقتم را بگیرد .

پس برای اینکه بتوانم مدیریت زمان بهتری در تولید محتوا داشته باشم و به این خاطر که تقریبا هر روز هم به تعداد زیادی عکس برای محتوا نیاز دارم تصمیم گرفتم یکبار وقت بگذارم و سایت هایی را کهتصاویر با کیفیت و رایگان را در اختیار می گذارند را پیدا کنم و یک دایرکتوری تصاویر رایگان داشته باشم تا در مدت زمان کمتر بتوانم عکس ها و تصاویر مربوط به محتوا را پیدا کنم و به کارم سرعت بیشتری بدهم .

و بعد از چند روز جستجو و جمع آوری اطلاعات حدود ۱۵ سایت متنوع و جامع برای پیدا کردن عکس با کیفیت آنلاین برای تولید محتوا پیدا کردم که می تواند برای هر نویسنده ، کپی رایتر و فریلنسر تولید محتوا مفید و با ارزش باشد و تصمیم گرفتم که در رایتینا با شما به اشتراک بگذارم .

پس با هم این ۱۵ سایت دانلود عکس رایگان آنلاین را بررسی می کنیم :

۱- Picjumbo.com

در این سایت شما تعداد زیادی تصاویر شگفت انگیز و زیبا در هر موضوع و عنوانی می توانید پیدا کنید که نیازی هم  به گرفتن مجوز برای استفاده در سایت خودتان ندارید.

دانلود تصاویر رایگان در تولید محتوا

دانلود تصاویر رایگان در تولید محتوا

۲- Pexels.com

این سایت یکی از بزرگترین دایرکتوری های تصاویر رایگان است . این سایت تصاویر زیادی را از سایت های مختلف دیگر جمع آوری کرده است و به همین خاطر شما می توانید مجموعه زیاد و متنوعی از تصاویر را در یک جا کنار هم داشته باشید . پس اگر زمان زیادی برای  جستجوی تصاویر در هنگام تولید محتوای وبلاگ یا کپی رایتینگ ندارید این سایت می تواند یکی از بهترین ها باشد .

معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان

معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان

۳- Unsplash.com

تصاویر این سایت حدودا هر ۱۰ روز یکبار به روز میشوند . در این سایت شما برای استفاده از تصاویر نیازی به ثبت نام ندارید اما برای دریافت عکس ها در ایمیل تان می توانید ثبت نام کنید .

معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان در تولید محتوا

معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان در تولید محتوا

۴- Flickr.com

در این سایت شما علاوه بر اینکه می توانید به عکس های با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید می توانید عکس های خودتان را هم به اشتراک بگذارید . همین طور در این سایت می توانید تصاویر خودتان را ویرایش هم بکنید . البته زمانی می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید که حتما در این سایت ثبت نام کنید .

معرفی سایت دانلود تصویر رایگان برای تولید محتوا

معرفی سایت دانلود تصویر رایگان برای تولید محتوا

 

۵- FreePhotosBank.com

دانلود تصاویر رایگان و جذاب در این سایت بسیار ساده است . و هیچ اجباری برای ایجاد حساب کاربری ندارید . در این سایت انواع عکس های انتزاعی ، معماری ، طبیعت ، تصاویر زمینه و الگوهای مختلف در دسترس شماست .

سایت دانلود عکس در تولید محتوا

سایت دانلود عکس در تولید محتوا

 

۶- FreeMediaGoo.com

در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید در این حساب یک حساب کاربری باز کنید و آن را شارژ کنید اما اجباری نیست . و دانلود تصاویر در این سایت محدودیتی ندارد .

دانلود عکس با کیفیت آنلاین

دانلود عکس با کیفیت آنلاین

۷- Creative Commons Search

یک ابزار آنلاین بسیار کاراست که می توانید عکس های خود را در آن به اشتراک بگذارید، از عکس های موجود استفاده کنید و حتی عکس ها را ویرایش و ریمیکس کنید . شما می توانید از این موتورجستجوی تصاویر برای اهداف تجاری و کسب و کارتان به خوبی استفاده کنید .

بهترین سایت عکس خارجی

بهترین سایت عکس خارجی

۸- Picsearch.com

این سایت یک موتور جستجوی عالی برای تصاویر است ، خصوصا برای افرادی که حتی نمی دانند دقیقا چه چیزی را می خواهند جستجو کنند.

موتور جستجوی عکس در تولید محتوا

موتور جستجوی عکس در تولید محتوا

۹- Pixabay

این سایت یکی از بهترین سایت های جستجوی تصاویر با کیفیت بالا می باشد و هیچ محدودیتی در دانلود تصاویر رایگان ندارد . عکس های این سایت توسط کاربران آپلود می شوند .

تصاویر مورد نیاز برای تولید محتوا

تصاویر مورد نیاز برای تولید محتوا

۱۰- Blogphoto.tv

در این سایت شما می توانید تعداد بسیار زیادی عکس رایگان را ببینید و دانلود کنید . در این سایت علاوه بر عکس های وبلاگ می توانید موارد دیگری مانند قالب ها و الگوهای خاص و نقشه ها و الگوی مقالات را هم پیدا کنید .

تاثیرعکس در تولید محتوا

تاثیرعکس در تولید محتوا

۱۱- Gratisography.com

یک منبع خوب برای عکس های با کیفیت بالا است . عکس های این سایت در دسته بندی خاصی قرار ندارند و فقط شما می توانید همه آنها ار در یک صفحه ببینید و اسکرول کنید و عکس مورد نظرتان را پیدا کنید .

دانلود تصاویر زیبا در تولید محتوای الکترونیکی

دانلود تصاویر زیبا در تولید محتوای الکترونیکی

۱۲- Sxc.hu

در این سایت محدودیت های دسترسی به عکس ها و تصاویر با کیفیت با محدودیت بیشتری نسبت به سایت های دیگر اعمال میشود . اما تنوع و تعداد عکس و تصاویر برای انتخاب و جای گذاری در متن و محتوا بسیار زیاد است .

تاثیر تصاویر در تولید محتوا

تاثیر تصاویر در تولید محتوا

۱۳- DeviantArt

این سایت بیش از ۳۰ میلیون کاربر ثبت نام شده دارد . در این سایت هم برای استفاده از عکس ها محدودیت دارید و حتی با پرداخت هزینه و شارژ اعتبارتان هم برای مدت محدودی و تا زمانی که حق اشتراک یا حق استفاده از عکس را پرداخت کرده اید حق استفاده از عکس در سایت تان را دارید . اما مشخصا کیفیت تصاویر این سایت بسیار بالاست .

تاثیر تصاویر در بازاریابی محتوا

تاثیر تصاویر در بازاریابی محتوا

۱۴- Photodune

این سایت می توانم بگویم که بزرگترین محل پیدا کردن تصاویر رایگان آنلاین است . چیزی حدود ۳۵ میلیون عکس در هر ماه در این سایت آپلود میشود ! برای گرفتن عکس ها از این سایت باید روی آیکون مورد نظر روی عکس کلیک کنید و بعد کد مربوطه را در صفحه مود نظرتان PASTE کنید.

تاثیر تصاویر در تولید محتوا

تاثیر تصاویر در تولید محتوا

۱۵- GettyImages

اگر در هیچ کدام از سایت های دانلود تصاویر رایگان آنلاین نتوانستید عکس مورد نظرتان را پیدا کنید و دوست داشتید کمی هزینه کنید و تصاویر پولی بخرید این سایت یکی از سایت های فروش تصاویر ارزان است . بیش از ۴ میلیون عکس در این سایت وجود دارد .

معرفی سایت خارجی برای پیدا کردن تصاویر

معرفی سایت خارجی برای پیدا کردن تصاویر

 

قطعا تعداد سایت هایی که می توانیم به کمک آنها تصاویر با کیفیت و رایگان یا ارزان را پیدا کنیم خیلی بیشتر از این ۱۵ سایت است . خوشحال می شویم اگر سایت های بیشتر و بهتری می شناسید با رایتینا در میان بگذارید تا با کمک و همراهی هم بتوانیم سطح کیفیت تصاویر در تولید محتوا را در سایت های فارسی بالا ببریم .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی